Contact Info / Websites

All 41 audio Reviews


Farewell Spaceship Farewell Spaceship

Rated 5 / 5 stars

this is probably one of my favourites of your work :)


eatmeatleet responds:

aw man thanks :)


Space headquarters Space headquarters

Rated 5 / 5 stars

still love it :D


eatmeatleet responds:

rock on


[Jay T] - Poundcake! [Jay T] - Poundcake!

Rated 4.5 / 5 stars

really cool, definitely release some more songs!



[c30] Game Over [c30] Game Over

Rated 5 / 5 stars

bahaha... the review under me, lol.

Hardstyle!

starts off with a kick, awesome. has a breakdown, (.41) you got it. then you have your slow rise with a catchy little synth, you got it, then you have all of it together with the kick. bam, you got it. this guy underneath me is telling you that your song gets better as it goes along, which is the whole freakin idea. (: i like it, keep up the good work



3 Notes, G A A# 3 Notes, G A A#

Rated 5 / 5 stars

You're a freak.

Kudo's to you bro (:


The-iMortal responds:

lol thanks ;)


F-777 - "Life" F-777 - "Life"

Rated 5 / 5 stars

huge bass:D

with a 6000watt sound system you sounded like an earthquake :O
had to turn down the bass for people to hear it without dying from 1, sheer awesomeness, and 2, imploding bass notes and kicks.

amazing, along with everything else you make bro. it almost sounds like your heading towards dubstep (: haha

i love the highs and lows in this, the atmosphere, everything! :D

god i love being mates with a superstar (:

keep it up man (: you're gonna go far
- DJRavenz


F-777 responds:

Holy crap lol. EARTHQUAKE.

Thanks so much for the awesome review man =).


Your Soul (Hardstyle) Your Soul (Hardstyle)

Rated 5 / 5 stars

awesome man

blutonium boyz hardstyle package somewhere in there? (:

love what you done, the lead isn't to my preference but it suited nicely keep up the good work man :)


DJT3chnic responds:

O.o... Your not suppose to know that!! lol. =) Thanks for your review =)


Facebook Facebook

Rated 5 / 5 stars

nice!

really reminded me of tim minchin.. :) he's one of my favourite musician/songwriters so yeh man, rock on!

listened to it about 5 times whilst writing this reallllly slowly.. aha

only thing to improve on maybe is the mic seems a bit muffled sometimes? not sure if its me but yeah if you fix that it'll be epic :)

5/5 10/10


monkeybars responds:

Thank you very much for the kind words :D

I'm looking to invest in a new microphone soon.

Might record it again when I get a new one :D


Jump. [GrayZ + F-777 (noob)WIP Jump. [GrayZ + F-777 (noob)WIP

Rated 5 / 5 stars

aha wow

this is pretty amazing :) keep up the good work xD


GrayZ responds:

Thanks alot :)


Above The Influence Above The Influence

Rated 5 / 5 stars

nice

I'm loving this beat.. :) this another review says is one of the more top raps here on ng :D
great message you sending bro; keep spreading it :)

5/5 10/10

-DJRavenz


People find this review helpful!